Παρασκευή 30 Απριλίου 2010

Έλληνας, νεοέλληνας...

Μου αρέσει να πηγαίνω στα μπουζούκια. Και τι έγινε δηλαδή που έχουν 200 Ευρώ το μπουκάλι, Έλληνας είμαι κύριέ μου και μόνο εμείς οι Έλληνες ξέρουμε τι θα πει αληθινή διασκέδαση. Αν δεν δώκω 200 Ευρώ για να ακούσω τον μεγάλο καλλιτέχνη σε ποιόν θα τα δώκω; Και τι δηλαδή, να κλειστώ σπίτι μου και να μην βγαίνω; Αλλιώς έχω μάθει, δεν λέω, καλά και τα μπαράκια, αλλά τα μπουζούκια έχουν άλλη χάρη. Έχεις δει πουθενά αλλού στον κόσμο τέτοιο πράγμα; Φέρε έναν από αυτούς τους ξενέρωτους τους Ευρωπαίους και θα πάθει πλάκα με αυτό που γίνεται στα μπουζούκια. Τι να μας πουν και αυτοί δηλαδή; Που θεωρούν διασκέδαση να μεθοκοπάνε με μπύρες; Και αν δεν ήταν κάποιοι «ψευτοεκσυγχρονιστές» θα γούσταρα να σπάσω και μερικά πιάτα, γιατί όπου και να πας στο εξωτερικό σε ρωτάνε για αυτό, τους κάνει εντύπωση, πώς να το πω;
Γουστάρω να βγαίνω στην ταβέρνα με την παρέα και να τρώω παϊδάκια, ψαρονέφρια, τζατζίκια και μπουγιουρντί άμα λάχει (καθότι κρατάω και από βόρεια Ελλάδα)... τι να μας πουν δηλαδή οι ξενέρωτοι, οι κοκκινομούρηδες οι Ευρωπαίοι που έρχονται εδώ για διακοπές και τρώνε δυο άτομα μια χωριάτικη; Τους βλέπω κάθε καλοκαίρι που πάω στις Κυκλάδες. Δεν ξέρουν μωρέ τι θα πει ζωή, δεν βλέπουν εμάς πώς καλοπερνάμε; Είναι δυνατόν να τη βγάζεις με μια χωριάτικη, ένα μπουκάλι νερό και μια πατάτες;
Επίσης γουστάρω τα γρήγορα αμάξια. Εντάξει, λεφτά δεν παίζουν, αλλά ευτυχώς κάτι θα τσοντάρουν οι γονείς, θα πάρω κι ένα δανειάκι από την τράπεζα (θα μου το βγάλει ένας γνωστός που έχω) και θα πάω να χτυπήσω ένα φτιαγμένο Χόντα που βρήκα, ευκαιρία σου λέω. Πάει ο άλλος και παίρνει το μεταχειρισμένο το χιλιαράκι. Τι να το κάνω εγώ τέτοιο αμάξι; Αν είναι να αγοράσεις αμάξι πρέπει να έχει και τα αλογάκια του, το ηχοσύστημά του και να πιάνει και μια τελική στα 220. Πες μου δηλαδή σοβαρά, αξίζει να πάω να πάρω κανέναν κουβά με ρόδες; Όχι βέβαια, μην τρελαθούμε...
Μην ξεχάσω και τις διακοπές που ανέφερα παραπάνω... Εγώ κύριέ μου δουλεύω όλο το χρόνο σαν το σκυλί. Δεν δικαιούμαι να πάω στο νησάκι να καλοπεράσω; Εντάξει, κάτι γνωστοί πήγαν πέρσι Πελοπόννησο, αλλά άλλη χάρη έχει το νησάκι. Ε, θα βγει λίγο ακριβό το πλοίο, το ξενοδοχείο επίσης κοστίζει το κατιτίς του (σιγά μη μείνω σε ενοικιαζόμενα), λίγο τα ποτάκια μας, τα σφηνάκια και τα υποβρύχιά μας, θα μου κοστίσει κάτι παραπάνω, αλλά τουλάχιστον θα αξίζει τον κόπο. Για εξωτερικό δεν το συζητώ, εντάξει δεν λέω, έχει καλά πακέτα, αλλά τι να το κάνω; Να τρέχω σαν τον φλώρο στα μουσεία και στα αξιοθέατα;
Κάτι άκουσα σήμερα για νέα μέτρα, για ΔΝΤ, για περικοπές... βασικά τα πράγματα έχουν σφίξει λίγο, ακρίβυνε και η βενζίνα, αλλά εντάξει μωρέ, Έλληνες είμαστε, θα την βρούμε την άκρη. Κάπως θα τα βολέψουμε... και στην τελική μια ζωή την έχουμε, έτσι δεν είναι; Τα σάβανα άλλωστε δεν έχουν τσέπες...
...
...
...
...
Καληνύχτα Έλληνα, καληνύχτα Ελλάδα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: